بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


لطفا به جای امیرخان و هواداران در مورد جباری نه قضاوت کنید و نه تصمیم بگیرید!

http://axgig.com/images/78386258504724541891.jpg

سرپرست استقلال در خصوص تشويق‌ مجتبي جباري از سوي هواداران اين تيم گفت: متاسف شدم که جباري پس از پايان بازي عليه فتح‌الله‌زاده صحبت کرد. فتح‌الله‌زاده در هفته گذشته زحمت زيادي کشيد و با ليدرها جلسه گذاشت که به جباري توهين نشود. صحبت‌هاي جباري دستمزد فتح‌الله‌زاده نبود.
ماجدي تاکيد کرد: فتح‌الله‌زاده استخوان خرد کرده اين فوتبال است و در هفته گذشته تاکيد داشت که هيچ‌گونه فحاشي از سوي هواداران استقلال به جباري نشود اما جباري با صحبت‌هايي که انجام داد جوانمردي نکرد. او بايد حرمت بزرگ و کوچک را نگه مي‌داشت.
وي با اشاره به تشويق جباري از سوي هواداران استقلال اظهار داشت: آيا تشويق هواداران خودجوش بود؟ آيا اين مسئله به سياست و تلاش‌هاي مديرعامل استقلال برنمي‌گشت؟ امير قلعه‌نويي و من چقدر قبل از بازي صحبت کرديم که عليه جباري فحاشي نشود؟ چرا جباري با وجود کارهايي که ما قبل بازي کرده بوديم عليه مديريت باشگاه صحبت کرد؟ اين دستمزد فتح‌الله‌زاده براي تيمي که امسال با سختي بسته شده، نبود که جباري پس از پايان بازي اينچنين عليه وي مصاحبه کرد.
سرپرست استقلال در مورد فحاشي هواداران اين تيم عليه فغاني عنوان کرد: بر اين مسئله مهر باطل مي‌زنيم ولي ما که نمي‌دانيم در سکوها چه اتفاقي مي‌افتد. اين موضوع از دست ما خارج است. من که هميشه خودم را کنترل مي‌کنم در صحنه زمين افتادن نوري در محوطه سپاهان به داور اعتراض کردم چه برسد به هواداران که احساسي هستند. اين درحالي است که بيشتر آنها را نوجوانان و جوانان تشکيل مي‌دهند.

همچنین مدير روابط عمومي باشگاه استقلال در واکنش به صحبت‌هاي تازه مجتبي جباري گفت: باشگاه استقلال قصد داشت که درباره مساله جباري سکوت کند چون دوست نداريم در سال منتهي به جام جهاني براي فوتبال ايران تنشي ايجاد کنيم. جباري ديروز (پنجشنبه) با جباري استقلال قابل قياس نبودند. به هر حال جباري صحبت‌هايي مطرح کرده که صحيح نيست و نيازمند پاسخ است.
 وي در ادامه افزود: جباري گفته که اگر فتح‌الله‌زاده از استقلال برود، بازمي‌گردد در حالي که او بايد بداند کسي برايش دعوت‌نامه نفرستاده است! اصولا همين حرف‌ها و رفتارها بود که باعث جدايي جباري از استقلال شد. او بارها براي پرويز مظلومي، زنده‌ياد حجازي و امير قلعه‌نويي، براي حضورش در استقلال شرط گذاشته. گويي کسي در استقلال نيست که از تيغ تيز جباري زخم نخورده باشد.
محمد سررشته‌داري در ادامه اظهار کرد: جباري باز هم تاکيد کرده که سال گذشته با مديرعامل درگيري فيزيکي داشته و دليل اين امر را هم توهين مديرعامل به پدرش عنوان کرده است. مساله اين است که شاهدان ماجرا اين مساله را تکذيب مي‌کنند اما اگر فرض کنيم که ماجرا حقيقت داشته چرا جباري پارسال در استقلال ماند و گفت که بهترين قرارداد عمرش را از نظر مالي بسته است؟ قاعدتا دريافت پول زياد باعث نشد که جباري از پدرش بگذرد! بنابراين واضح است که هيچ توهيني صورت نگرفته است.
وي افزود: آقاي فتح‌الله‌زاده تلاش زيادي کرد که از سوي هواداران، بازيکنان و مربيان هيچ توهيني به جباري صورت نگيرد. اين مساله با اسناد و حرف‌هاي رد و بدل شده قابل اثبات است. کما اينکه پيش از بازي هم از هواداران خواسته شد که به جباري توهين نکنند. هرچند کنترل همه تماشاگران امکان‌پذير نيست اما تلاش زيادي صورت گرفت که کسي به جباري توهين نکند.
سررشته‌داري در پايان اظهار کرد: درباره مساله جباري به همين قدر بسنده مي‌کنيم و باقي مسائل را از طريق قانوني و طبيعي‌اش دنبال مي‌کنيم اما اميدواريم که بازيکنان فوتبال ايران آن‌قدر حرفه‌اي باشند که ديگر شاهد چنين مسائلي در فوتبال ايران نباشيم.

بزرگترین پیروزی:آقای فتح الله زاده،آقای ماجدی،آقای سرشته داری دعوت نامه مجتبی جباری را هواداران استقلال صادر کرده اند و اصلا به شما هیچ ربطی پیدا نمی کند!هواداران استقلال خودشان شعور دارند و تحت تاثیر چند لیدر قرار نمی گیرند!همانگونه که در مورد فرهاد مجیدی به توصیه های لیدرهای باشگاه  گوش نمی کردند!جباری بازیکن مکتب اصیل استقلال است و بی خود و بی جهت این بازیکن را مقابل استقلال قرار ندهید و خواهشمندیم از طرف طرفداران استقلال نه بیانیه صادر کنید و نه حرف بزنید!هواداران واقعی استقلال قدر مجتبی جباری ها را می دانند و لطفا اجازه ندهید این مشکل کوچک به حاشیه ای بزرگ همچون نیم فصل قبل که در مورد فرهاد مجیدی پیش آمد تبدیل شود.سرمربی محبوب استقلال مجتبی را می خواهد،تماشاگران هم که وی را تشویق کرده اند،شماها چه می گویید!



نظرات شما عزیزان:

امیر خادم
ساعت7:44---12 مرداد 1392
جای هواداران بیانیه میدهند،اطلاعیه صادر می کنند و دوست دارند همه خفه بشن تا بتوانن منافع شخصیشان را به جلو ببرند!
اینجا استقلال است و هر کسی با هر لباسی بخواهد با استقلال دشمنی کند و خواسته اکثریت را نادیده بگیرند،خیلی زود محو خواهد شد!
فرهاد مجیدی را خیلی از هواداران طالبش بودند و امیرخان را با آن یکدندگی اش مجبور کردن بخاطر خواسته شان و صد البته سربلندی استقلال با مجیدی کنار بیاید!
همان کاری که فصل قبل با خود جباری و یکی دو بازیکن دیگر کرد!
اما ظاهرا دوستان رسانه ای استقلال کمر به شکستن تیم خوب این فصل امیرخان با حاشیه سازی های که با شکایت خصوصی و شخصیشان از جباری کرده اند،بسته اند و همه چیز را با هم قاطی کرده اند!
جباری را خیلی ها دوست دارند همانطور که مجیدی را دوست داشتند و بالاخره موفق به بازگرداندنش شدند!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 12 / 5 / 1392برچسب:باشگاه استقلال,لیگ سیزدهم,مجتبی جباری,سپاهان اصفهان,هواداران, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com